Tietoja minusta

14 vuotias tyttö joka bloggaa sydämmestä, ei siitä että muutkin. vihatkaa vittuilkaa I DONT CARE (:

sunnuntai 9. joulukuuta 2012

4. Annelia

hei kaiken karvaiset stalkkerini (: ! tänään on siis Annelin nimi päivä ! munmummon nimi on anneli ( lol ) jotan juu. illalla sinne sitte kahville ja viemää lahjaa.

mä haluisin kertoo et millanen mä olen oikeeesti.

mä haluan et ihmiset ois rauhassa keskenään. ettei suomalaiset jois liikaa ja sen seurauksena puukottais toisiaan. että ihmiset oppisi käyttäytymään. oppisi elämään. auttamaan.
että sut hyväksyttäisiin. jos olet erilainen. vammainen, terve, iloinen surullinen masentunut valkoinen musta tai vaikka keltainen. alkoholisti. lesbo. bi. metro. hetero.

"wow !- milloin kerroit vanhemmillesi ja ystävillesi että oot hetero :O ?!?! "
" ootko ihan varma ? toi voi olla vaan teini ajan villitys että olisit hetero "

 mitä jos sanoisin noin sinulle. jos ei vaan oltaisi että hyi helvetti oot lesbo. no hyi vittu sä oot hetero. miten kehtaat elää.

kun kirjoitin tätä, niin autocorrecting alleviivasi punaisella viivalla vääriksi kaikki sanat. kaikki sanat paitsi heteron. hetero oli tämän mielestä ainoa oikea. ainoa oikein kirjoitettu.

entä se, kun et arvosta koulu ruokaa tai vanhempiasi ? kouluasi ? suomea ? maailmaa ? elämää ? kroppaasi ?

-jossain maailmalla ihan jopa omassa kaupungissasi kerjäläiset ja köyhät. heillä ei ole niin paljoa rahaa kuin meillä. ne syövät sitä mitä ikinä saavatkaan itselleen hommattua. sä heität koulu ruokaa roskiin joka päivä ja samaan aikaan kuolee kymmeniä ihmisiä. aikuisia ja lapsia. pienen pieniä vauvoja, koska heillä ei ole ruokaa ja koska äiti oli niin heikossa kunnossa nälkiintyneenä että kun hän synnytti sitä pientä lasta, hän kuoli.

- elämällä ei oo tarkoitusta. elämällä on tarkoitus. sitä ei tiiä. en mä. et sä. ei kukaan.
elämän tarkoitus selviää elämälää elämää.

- sun kroppasi. " oon lihava/ mulla on liian paksut reidet / ompa mulla iso maha" kuulostaako tutulta ?
 " im fat. that means that the god loves me and make all of me tripple size "