Tietoja minusta

14 vuotias tyttö joka bloggaa sydämmestä, ei siitä että muutkin. vihatkaa vittuilkaa I DONT CARE (:

torstai 6. joulukuuta 2012

2. 666

paholaisen päivä. mulle ainakin. ainii ja itsenäisyys päivä. pitääkö onnitella ? juhlia ? oleilla rauhassa kotona ? ehei ! en mä ainakaan. mun paholaisen päivä alko siitä kun heräsin kello 8.29 : D  söin ja tein kaikkee hauskaa ja ohhoh mullahan on kuumetta. noh ei siinä sitte mitää ku niskatkii on koulun takii niin jumis et en oikeesti pysty kääntämään päätä astettakaa oikeelle. (lol) . jooh ja sitte muistin et aa joo kahen tunnin pääst ois ne partion pikku jou jou joulut mihin pitäs mennä laulamaa ja näyttelemään ja kantaan sankari haudoille lippua. tuossa lämpötilassa pelkkä partio paita päällä 39 astet kuumetta ja niska ei taivu (: KYL TÄÄ TÄSTÄ . "ei hata  kulma kestan." .

 eikä mulla edes oo päälle mahtuvaa partio paitaa.. ja sen mikä mul on pieni ni lainaan sitä tänää tiialle..

onneks lyyti pelasti, ja sen ansiosta tää päivä on vaan 66. koska lyyti lainaa sen omaansa mulle ja me ollaan suht saman kokoisia. ah KIITOS <3 ! (:

 postailen sit huomenna ku meen taas takasii kouluu eiku en mee ! mähä meen tanjan ja jasun kaa hellsinkii ! (: jiihaa no school tomorrow bitches !!

 ben ben ben ben ben ben <3 ! 
Billy Talent, youre my goddest ! ;)