Tietoja minusta

14 vuotias tyttö joka bloggaa sydämmestä, ei siitä että muutkin. vihatkaa vittuilkaa I DONT CARE (:

perjantai 28. joulukuuta 2012

16. paavo päivä

click !
Joo siis klikkaileppas tuota linkkiä (: Siin on Icona Popin hittibiisi ja se jää soimaan päähän. Mulla ainakin. Olin toissa päivänä Helmin kans veturissa ja kotimatkalla Antsan autossa radio täysillä popitettiin tätä <3

Joo siis nii oltiin siellä, ostin Cubukselta semmosen hauskan oranssin hupparin ja Glitteristä sormuksia, mitkä kyllä heti seuraavana päivänä lens roskikseen...Ku niistä lähti ne hopeat päältä ku oli vaan semmosset halpikset... Oli heti sormet kaikki ihan semmosessa vihreessä värissä : O Juu ei kiitos. Nii ja näin veturissa Hänet  :3 <3

Seuraavaan päivään olin taas veturissa, iskän kanssa ostettiin ruokaa enkä sit shoppaillukkaan mitää. Näin taas Hänet siellä :3 Ihan joka kerta siis oikeesti IHAN JOKA kerta ku oon ollu veturissa ni Hän  on ollu siellä : D ! no mut hyvä vaa, saanpas ainaki vähän silmän iloa elämään ; )

Tän keltasen paavo paidan sain siis joululahjaksi, ja se on tilattu Emp:iltä.
Tykkään kovast :3

Toi vihree on joskus puolisen vuotta sitten ostettu Seppälästä poikien puolelta :3

Toi paavo "nukke" mikä mul on kädessä ni sen oon ostanu joskus tuolta Särkänniemestä (:

Ei mulla muuta.. heippa muwut :3 <3